Warning (2): file_put_contents(): Only 0 of 133 bytes written, possibly out of free disk space [CORE/src/Log/Engine/FileLog.php, line 133]
Warning: file_put_contents(): Only 0 of 1071 bytes written, possibly out of free disk space in /var/www/alimov3/data/www/e-krukivshchyna.gov.ua/vendor/cakephp/cakephp/src/Log/Engine/FileLog.php on line 133 Сільська рада

Крюківщинська Сільська Рада

РОЗРОБЛЕНО СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ КРЮКІВЩИНСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ДО 2027 РОКУ

Завершено роботу над Стратегією розвитку Крюківщинської територіальної громади на 2019-2027 роки.
Стратегія розвитку Крюківщинської громади максимально орієнтована на потреби та інтереси людей, відображає довготермінове бачення розвитку території, усебічно та цілісно підходить до розв'язання актуальних проблем, ґрунтується на комплексному аналізі місцевої соціально-економічної ситуації, передбачає активну й ефективну участь громадськості.

Є сподівання, що дотримання зазначених принципів дозволить Стратегії стати потужним інструментом об'єднання пересічних громадян, лідерів бізнесу, посадовців місцевої влади для створення публічно-приватних партнерств, що матиме позитивний вплив на місцевий економічний розвиток та конкурентне становище громади, а також на вирішення інших питань, пов'язаних із підвищенням рівня життя усіх крюківщинців.
Стратегія визначила конкурентні переваги території громади, які при належній організації та об'єднанні зусиль, можна використовувати для управління змінами й досягнення консенсусу в громаді, а також створення спільного бачення економічного майбутнього розвитку Крюківщини.
На основі аналізу соціально-економічного стану села, а також, спираючись на результати анкетування громадськості та представників бізнесу, визначені сильні та слабкі сторони розвитку Крюківщинської територіальної громади.
Серед переваг - вигідне географічне положення - близькість до столиці, розвинена транспортна інфраструктура, збільшення населення працездатного віку, сприятливий бізнес-клімат. Підкреслено, що такі можливості стимулюватимуть розвиток нових видів економічної діяльності на території села, що призведе до зростання рівня зайнятості та рівня доходів населення.
SWOT-аналіз став підставою для визначення слабких сторін, можливостей і загроз, зокрема: недостатня пропускна здатність доріг, оновлення та реконструкція систем водопостачання та каналізування, недостатня громадська ініціативність та активність мешканців, низький рівень прозорості дій місцевої влади.
Складність та незначна ймовірність швидкого усунення загроз мають допомогти крюківщинцям мінімізувати ризики та вимагають від органів влади, мешканців села ще більшої практичної діяльності у вирішенні проблем територіальної громади.
Показово, що робота з реалізації Стратегії розвитку Крюківщини, зокрема усунення слабких сторін, наразі проводиться: створюються робочі групи з різних питань розвитку сільської громади з активних жителів села, організовуються відкриті зустрічі та дискусії, встановлюються бювети та системи очистки води для забезпечення населення якісною питною водою.
Робота над проектом Стратегічного плану відбувалась у відповідності до методології стратегічного планування із застосуванням партисипативних методів із максимально можливим залученням різних груп населення: у тому числі шляхом проведення соціологічного дослідження, чотирьох стратегічних сесій за участю представників влади, громадськості та бізнесу, широкого громадського обговорення. Такий підхід дозволив виявити та врахувати інтереси усіх громадян, ідентифікувати та знайти прийнятні шляхи усунення проблем громади, забезпечити налагодження діалогу між громадськістю та владою.
Хочемо подякувати найбільш активним представникам громади Надії Ваховській, Ігорю Коваленку, Олександру Квашуку, Віталію Нечипоренку, які пропонували своє бачення та пріоритети і вектори розвитку села Крюківщини.

Відповіді на "гострі" питання щодо майбутнього села

У процесі розробки та обговорення Стратегічного плану розвитку села виконком і депутати Крюківщинської сільської ради отримали низку запитань щодо майбутнього села.
На найбільш "гострі" запитання відповів сільський голова
Андрій Кріпак:
1. Коли забудовники почнуть будувати садочки і школи?
Станом на жовтень 2018 року загальна потреба в місцях до дошкільних навчальних закладів становить - 860 місць при існуючих 497 місцях. Дефіцит - 363 дітомісця. Треба відійти від навчання в Крюківщинській школі у 2 зміни (з 53-х класів у 2-гу зміну ходить 17 класів) - це 520 учнівських місць.
Вирішення питання:
Забудовники задіяні в реалізації таких проектів:
• із реконструкції Крюківщинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, що збільшує на 528 учнів потужність закладу. Термін здачі І черги - 01.09.2019 р., ІІ черги - 01.09.2020 р.;
• у будівництві нової школи на 1200 місць на території між ЖК "І-home" та ЖК "Благород". Термін здачі - 01.09.2021 р.
• Наразі на етапі отримання декларації про початок будівництва знаходиться об'єкт - будівництво дитячого садочка із початковою школою на 280 дітей в ЖК "Євромісто". Термін здачі - 01.09.2019 р.
• Будівництво загальноосвітньої школи на території ЖК "Парадайз авеню" на 720 місць, яку планується передати до комунальної власності. Термін здачі - 01.09.2020 р.
Дошкільний навчальний заклад "Барвінок" відвідують 150 дітей. Наразі закінчується будівництво нового корпусу дитячого садка, який розширить заклад ще на 150 дітомісць. Здача об'єкта - 31.12.2018 р.

 

2. Як буде відбуватись водопостачання і каналізування багатоквартирних масивів?
Згідно з Генеральним планом села, розрахунковий об'єм стічних вод складе 22 тис. м3/добу. На сьогодні КП "Благоустрій Крюківщини", відповідно до укладеного договору з КП "Вишнівськводоканал", здійснює перекачку стоків від КНС села до каналізаційних мереж міста Вишневе. Також отримані ТУ від ПАТ АК "КИЇВВОДОКАНАЛ": КП "Благоустрій Крюківщини" на 1937,2 м3/добу; ТОВ "СтатусБуд" на 2755,7 м3/добу; Дубовий В.І. на 3889,81 м3/добу, що має забезпечити також майбутні потреби. Будівництво очисних споруд на території села не передбачається.
Покриття розрахункової потреби у воді передбачено з 2-х джерел:
• поверхневі джерела водопостачання;
• господарсько-питний водопровід ПрАТ "АК" "Київводоканал". Джерело - поверхневі води рр. Дніпро-Десна (ТУ вище).

 

3. Чи планується будівництво нової виїзної дороги з Крюківщини?
Генпланом передбачені такі проектні рішення:
• будівництво ділянки автодороги вздовж східної межі села (згідно з проектом схеми планування території Київської області та Києво-Святошинського району);
• будівництво 2-ох транспортних розв'язок за різними рівнями: на перетині територіальної автодороги з магістральною вулицею м. Вишневе (в межах села) та на перетині територіальної автодороги з регіональною (на прилеглій території в східній частині села);
• розширення проїзної частини та реконструкція дорожнього покриття автодоріг загального користування, що підходять до села.

 

4. Що з ділянкою під садочок на масиві Оришки?
На масиві Оришки на вул. Боярській відведена територія площею 0,5 га під будівництво та обслуговування будівель закладів освіти. Ця територія передбачена для будівництва дитячого садочка на 140 місць.

 

5. Що з кладовищами у селі (чи буде кладовище на масиві Оришки)?
У Крюківщині існує 3 кладовища:
- на вул. Каштановій - 2,0 га
- на вул. Балукова - 0,8 га
- на вул. Сахравській - 0,7 га.
Проектне кладовище передбачається перенести з масиву Оришки за межі населеного пункту. Така можливість передбачена Генеральним планом, затвердженим 31.08.2018 р. Наразі ведеться робота з пошуку альтернативної земельної ділянки. Проте існує судова ухвала про заборону вчиняти будь-які дії з проектування кладовища. Одразу після зняття заборони буде вжито всіх необхідних заходів для такого перенесення.

 

6. Що з ділянкою в парку, на якій планувалось будівництво приватного садочка?
На території площею 0,3 га планується будівництво дитячо-юнацького спортивного закладу. Здійснюється розробка проектної документації. Початок будівництва - 2019 р.

 

7. Чи планується будівництво клубу або культурного центру?
Поруч із територією парку запроектований сільський будинок культури (будинок дозвілля), площа ділянки становить 0,2 га. Землевпорядна документація з відведення вказаної території на стадії погодження. Також існує ескізний проект такого адміністративно-культурного приміщення. В 2019 році запланована розробка проектної документації та в намірах пройти експертизу.

 

8. Як розподіляються бюджетні кошти?
Бюджет сільської ради за 9 місяців 2018 року склав 22,6 млн. гривень. З них кошти загального фонду - 12,6 млн. грн. та кошти спеціального фонду - 10 млн.грн.
Із загального фонду за 9 місяців 2018 р. проводились видатки:
• заробітна плата працівників сільської ради - 2 500 тис. грн;
• оплата комунальних послуг (в т.ч. за вуличне освітлення) - 590 тис. грн;
• господарські видатки - 644 тис. грн (камери вуличного відеоспостереження 25 шт. на суму 199 тис. грн, стенди, огорожа дитячого майданчика на вул. Дружби, газонокосарка, дорожні знаки на суму 398 тис. грн, меблі та канцелярські товари);
• інші послуги - 1 160 тис. грн (обслуговування камер вуличного відеоспостереження, заправка картриджів, телекомунікаційні послуги, встановлення урн на вулицях села, вивіз сміття з вулиць, обслуговування вуличного освітлення, дератизація приватного сектора, косіння трави, нанесення дорожньої розмітки);
• виплата матеріальної допомоги жителям села - 635,7 тис. грн;
• оздоровлення та відпочинок дітей Крюківщини - 655 тис. грн;
• поточні трансферти КП "Благоустрій Крюківщини" на отримання зарплати водію шкільного автобуса, прибиральникам, на прибирання доріг від снігу та льоду, поточний ремонт доріг - 3 000 тис. грн;
• фінансування КП "Редакція газети "Новини Крюківщини" - 452,5 тис. грн;
• фінансування сільських спортивних секцій на зарплату тренерам та придбання форми й спортивного інвентарю - 1 370 тис. грн;
• матеріальне заохочення та придбання обладнання для ГФ "Департамент охорони Крюківщина" - 700 тис. грн;
• придбання меблів, килимів, тюлів, штор для нового корпусу ДНЗ "Барвінок" - 1 335 тис. грн.
Із спеціального фонду бюджету проводяться капітальні видатки:
• на реконструкцію ДНЗ "Барвінок" - 5 000 тис. грн;
• на капітальний ремонт парку - 1 000 тис. грн;
• капітальні трансферти КП "Благоустрій Крюківщини" на придбання твердопаливного котла - 315 тис. грн;
• внески до статутного капіталу КП "ЦС "Єдине вікно" - 300 тис. грн та КП "УКБ" - 45 000 грн;
• реконструкція електромереж вуличного освітлення - 1 091,5 тис. грн;
• за рахунок надходження коштів від забудовників до цільового фонду, розпочато реконструкцію Крюківщинської ЗОШ - 1 375 тис. грн.

 

9. Чому на сайті немає інформації про кошти (в тому числі пайової участі)?
На сайті сільської ради висвітлюються офіційні документи, а саме: рішення сесій.
Уся фінансова документація (договори з постачальниками та підрядниками, трансакції, бюджетна звітність) висвітлюється на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів E-data, а також у системі "Prozorro" виставлено річний план закупівель.

 10. Що з будівництвом амбулаторії?
Станом на сьогодні приміщення площею 400 кв. м передано на баланс територіальної громади села під розміщення медичної амбулаторії.
Наразі отримані містобудівні умови, технічні умови на водопостачання та каналізування. Подано до ПАТ "Київобленерго" необхідний пакет документів на отримання ТУ на електропостачання. Проектні роботи виконані на 90%; оформлені договори на право забудови земельної ділянки під об'єктом; планується подання на експертизу проекту в грудні поточного року; після проходження експертизи - процедура закупівель і початок виконання будівельних робіт.
11. Що нам дає розробка стратегічного плану?
Розробкою Стратегічного плану як головного управлінсько-планувального документа Крюківщинської територіальної громади на період до 2027 року актуалізовано реальні потреби жителів, визначено пріоритети розвитку населеного пункту. Стратегія поставила амбітну мету - перетворити громаду на територію комфортного проживання, де створені рівні умови для всебічного та гармонійного розвитку людини, громаду з наданням якісних адміністративних і соціальних послуг.
Саме розробка Стратегічного плану стала важливим інструментом налагодження партнерства між широким колом підприємств, установ та організацій, щоб цей документ став надбанням усіх зацікавлених сторін, аби згодом було забезпечено суспільну підтримку реалізації заходів та проектів з Плану реалізації Стратегічного плану.
Загалом Стратегічний план спрямовано на місцевий економічний розвиток як процес стратегічного партнерства територіальних громад.

ЯК РЕАЛІЗУВАТИ ВСІ ПЛАНИ

Для того, щоб реалізувати всі пункти Стратегічного плану, потрібні значні кошти. Лише сільського бюджету для цього об'єктивно недостатньо. Саме тому члени робочої групи дійшли висновку, що альтернативою цьому процесу має стати об'єднання зусиль та бюджетних асигнувань кількох територіальних громад в одну спільну об'єднану територіальну громаду.
Саме це послужило поштовхом до аналізу усіх можливих варіантів створення ОТГ.

Можливими варіантами розв'язання проблеми щодо формування перспективної об'єднаної територіальної громади були визначені такі:

Варіант 1 - Розвиток с. Крюківщина в умовах "status quo" (нічого не змінювати)

Варіант 2 - Об'єднання громад с. Крюківщина та с. Гатне

Варіант 3 - Об'єднання громад м. Вишневе та с. Крюківщина

Варіант 4 Об'єднання громад м. Вишневе, с. Крюківщина, с. Гатне та с. Святопетрівське.

Експерти-науковці Національної академії державного управління при Президентові України, які працювали над аналітичним звітом за результатами вивчення інформації щодо створення об'єднаної територіальної громади за участі села Крюківщина, представили варіанти та вагомі переваги об'єднання с. Крюківщина з іншими територіальними громадами Києво-Святошинського району Київської області, вказавши зокрема, на найбільш вигідні для с. Крюківщина варіанти, оскільки:
така ОТГ матиме реальні повноваження та доволі значні фінансові ресурси, що надає можливість збільшити дохідну частину бюджету об'єднаної територіальної громади. При цьому, скільки об'єднана громада зможе залучити коштів у вигляді податків, стільки ж зможе і витрачати на свій розвиток.
зі створенням ОТГ покращиться управління громади: штатна структура об'єднаної громади буде більш ефективною з точки зору доцільності посад;
бюджет ОТГ стане в рази більшим, аніж сукупні бюджети кожної ради окремо, які входять до об'єднання (завдяки новій бюджетній політиці об'єднана громада отримає додаткові фінансові ресурси для розвитку інфраструктури - доріг, освітлення, водопостачання, водовідведення, утилізації побутових відходів тощо), адже наявність коштів - це можливість здійснювати реальні перетворення. Немає коштів - немає змін на краще;
після створення ОТГ відповідна рада бере на себе управління освітою і медициною, що передбачає отримання державної субвенції. Отже, ОТГ отримує можливість створити хороші школи, якісно навчати в них дітей, які з часом можуть залишитися у цій громаді, самостійно вирішувати, чи створювати медичні заклади і як саме їх створювати; яких фахівців і в якій кількості залучати, тобто ОТГ подбає, в першу чергу, про літніх людей та людей із обмеженими можливостями;
надання соціальних (поліклініка, пенсійний фонд, відділ субсидій, Центр соціального захисту) та адміністративних (міграційна служба, реєстрації бізнесу, речових прав) послуг можна буде отримати у кожному центрі громади (до цього перелік наведених послуг надавався у районних і обласних центрах). Надання більш прозорих послуг (адже на рівні територіальної громади легше й ефективніше відслідковувати процес прийняття рішень) значно зменшить можливість зловживання і різних корупційних схем;
за умови об'єднання громада матиме набагато більше шансів перебрати повноваження щодо управління землями за межами населених пунктів до свого відання. Наразі цими землями у повному обсязі розпоряджаються райдержадміністрація та Держгеокадастр;
ОТГ - це можливість самостійно вирішувати, які дороги ремонтувати, які вулиці освітлювати, де саме наводити лад, усувати комунальні та інфраструктурні недоліки. Не чекати на рішення райради, не нарікати, що не вистачає коштів у місцевому бюджеті, а зробити все самостійно. Візьми і зроби - принцип, за яким, власне, живуть ОТГ.
Разом із цим, варто зазначити, що об'єднана громада не повинна бути дрібною: у такому випадку вона не матиме достатнього обсягу ресурсів для ефективної роботи. Об'єднання двох сіл ефекту не дасть. Але і надто великою ОТГ так само не має бути: у такому випадку центр ОТГ буде надто віддаленим і відірваним від менших сіл.
Важливим є факт, за якого на момент підготовки аналітичної записки, голова Святопетрівської сільської ради Антон Овсієнко повідомив, що громада с. Святопетрівське відмовила місту Вишневе у пропозиції створення Вишневої об'єднаної територіальної громади.
Територіальна громада с. Гатне ще й досі обдумує цю пропозицію…
Натомість Крюківщинська сільська рада, отримавши звернення від Вишневого міського голови від 06.06.2018 № 108-115 про добровільне об'єднання територіальних громад м. Вишневе та с. Крюківщина у Вишневу міську ОТГ Київської області з адміністративним центром у м. Вишневе, активно включилася у вивчення цієї пропозиції шляхом з'ясування фінансової спроможності такого об'єднання. Оцінка фінансової спроможності була спрямована на виявлення слабких місць у розвитку територіальної громади с. Крюківщина та вироблення необхідних управлінських рішень для їх усунення.
Аналітичний звіт за результатами вивчення інформації щодо створення об'єднаної територіальної громади за участі села Крюківщина розроблено та підготовлено на підставі даних Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України, офіційних листів, отриманих Крюківщинською сільською радою від Вишневої міської ради, Гатненської та Святопетрівської сільських рад.
Аналітичне дослідження здійснено не тільки задля аналізу, а для того, щоб Крюківщинська громада могла чітко побачити себе з боку, зробити потрібні висновки і працювати над виправленням ситуації там, де це необхідно.

Який варіант обрати вирішувати Вам, шановні мешканці
с. Крюківщина!

Пам'ятайте!
Об'єднання громад - це шлях
до сильної, успішної країни,
до впевненого майбутнього для себе та своїх нащадків!
Прийшов час робити зміни! Об'єднуватись і співпрацювати! Прийшов час творити
нову Україну!

Користуючись нагодою, Крюківщинська сільська рада та всі представники робочої групи висловлюють слова вдячності експертам-науковцям Національної академії державного управління при Президентові України, які долучились до створення Стратегії розвитку Крюківщинської територіальної громади на 2019-2027 рр. та Аналітичного звіту за результатами вивчення інформації щодо створення об'єднаної територіальної громади за участі села Крюківщина, а саме професору кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом, кандидату наук із державного управління, доценту Анжелі Лелеченко, а також доцентам кафедри регіонального управління місцевого самоврядування та управління містом Національної академії, кандидатам економічних наук Юрію Дехтяренку та Ользі Бердановій.

Шановні друзі! Наразі ще триває обговорення Стратегічного плану та можливих варіантів створення ОТГ. Якщо Ви не встигли ознайомитись із цими документами, отримайте їх у свого депутата чи представника робочої групи з питань ОТГ на відповідному окрузі, в сільській раді або на сайті за посиланням http://news.e-krukivshchyna.gov.ua/plan/. У випадку виникнення запитань ви зможете поставити їх сільському голові на особистих зустрічах, які будуть проведені 10-11 та 17-18 листопада на виборчих округах. Після цього питання затвердження Стратегії розвитку та питання створення ОТГ будуть винесені на розгляд сесії Крюківщинської сільської ради

4 дні тому